Lebonyolítás

A verseny lebonyolítása
A MiSTER CLASSiC™ Sport Edition veteránautó verseny részben közúton zajlik, ezért a KRESZ szabályait maradéktalanul be kell tartani.

 A közlekedési szabályok megsértése a részvételből való kizárást eredményezheti. A MiSTER CLASSiC™ során felmerülő személyi sérülésekért, anyagi károkért a rendező semmiféle felelősséget nem vállal, az esetlegesen bekövetkezett káreseményekért teljes mértékben a gépjárművezető (csapat) és utasa(i) felelnek.

Ez egy olyan futam, mely mindig szeptember 6-án, hajnal 3-kor rajtol. Legyen az majd bármilyen év, vagy nap. A számok bizonyos rálátásból nem mennyiségek, hanem minőségek vagy ezek kombinációja. Kódok a jelenségekhez, így kódok önmagunkhoz. A 9, a 6 és a 3 (vortex-matematika) határozza meg a MiSTER CLASSiC Sport Edition szervezési és időmérési rendszerét is. Az útvonalba zárt pályákat, repülőtereket, hangárokat is beépítünk, a speciális feladatok végrehajtásához. A feladatok teljesítéséhez számít a lóerő, valamint a vezetéstechnikai tudás is.

Az egyes szakaszokat (etapok) meghatározott idő alatt kell a csapatoknak itiner (vagy bizonos esetekben egyéni útvonal) alapján teljesíteni úgy, hogy a következő ellenőrző pontra egy előre megadott percen belül érkezzenek, tehát az ellenőrző vonalon történő áthaladásra 59 másodperce van a csapatnak.
Az etapok között speciális szakaszok (1/100E) találhatók, amelyen a csapatoknak egy pályarajz alapján századmásodpercre (!) pontosan kell áthaladni a fotocellával, slaggal vagy egyéb más mérő eszközzel ellátott célvonalon. Az szakaszokat többnyire nagyon gyorsan, vagy ritmusváltásokkal, vagy egy előre kiszámolt átlagsebességgel lehet teljesíteni úgy, hogy közben az autó nem állhat meg! Minden századmásodpercnyi eltérés büntetőpontot von maga után (független attól, hogy korábban vagy később haladt át az autó a célvonalon) és az lesz az első, aki a legkevesebb büntetőpontot gyűjti össze a verseny folyamán.

A csapatok csak mechanikus időmérő eszközöket használhatnak, vagy digitális mérőeszközök használata esetén büntető szorzóval növelik a teljesített időeredményeket. A kiértékelésben az ÉVJÁRAT és a LÓERŐ is szorzó tényező lesz! Az időmérést a Chronomoto Timing spotbírói végzik, akik hazai és nemzetközi minősítéssel rendelkeznek. A sportbírók döntése kötelező és meghatározó érvényű a verseny alatt. 

Értékelés:

Kategóriák: Veterán kategória, Modern kategória. Fődíjak: Egyedi Zsolnay porcelán serlegek